SKRIVET: 2014-05-10, kl 16:22:13 | PUBLICERAT I: Provence du Nord

Lördag

Kom hem från stallet för en stund sedan och ska strax hoppa in i duschen för att fräscha till mig lite. Longerade Noris idag med pessoaselen vilket funkade perfa. Hon var lite pigg och busig, men jobbade på riktigt bra. Haha gud, måste bara berätta en rolig grej som hände. Nora var lite övertaggad när hon skulle galoppera, och hon brukar bocka i galoppfattningarna ibland. Men så vet jag inte om hon fastnade i remmen som går bakom rumpan eller om hon snubblande i landningen, för vips så låg hon på backen i alla fall. Hon var dock uppe på benen lika fort igen och såg helt chockad ut, haha.
 
Ska som sagt hoppa in i duschen nu och fräscha till mig lite, och efter det göra i ordning någonting att äta. Lite senare ikväll ska jag hem till Sanna för att ha myskväll, och sedan åker jag hem till Jonathan och sover där ikväll. ♥
 
Vad lurvig hon var i våras innan Sandra klippte henne, haha-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: