SKRIVET: 2014-05-30, kl 10:50:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Morning

Herregud vad trött jag var igårkväll efter en dag men fullt upp. Somnade jättefort och har sovit så himla skönt hela natten. Brukar alltid vakna mitt i natten av att det är varmt eller något, men idag sova jag fram tills att alarmet ringde vid nio, och hade det inte ringt hade jag utan tvekan sovit några timmar till, men icke. Har lite dåligt samvete över att jag var borta hela dagen igår. Pappa håller nämligen på att byta tak på vårat uthus, och han har bett oss barn om hjälp. Så i och med att jag inte var hemma och hjälpte till igår, så tänkte jag vara det nu under dagen idag. Så ska strax byta om och gå ut och fråga om han behöver hjälp med något.
 
Stallet får alltså vänta tills senare i eftermiddag. Men det blir perfekt för då är det förhoppningsvis inte lika varmt ute som det är under dagen. Tänkte rida ut en sväng, förmodligen bort till galoppbanan, och bara ha det jäkligt kul ute idag. Tänkte även ta med kameran idag igen och fota lite vardagliga bilder, typ uppe i hagen.
 
plutteskruttesnutten, vad jag saknar denna häst ibland ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: