SKRIVET: 2014-05-27, kl 19:11:29 | PUBLICERAT I: Provence du Nord

Snoris 27 maj

Kändes som att jag gick väldens mest onödiga dag i skolan idag, verkligen. Hade muntligt matte nationella första lektionen, vilket gick sådär. Var inte så delaktig som jag vet att jag kan vara, men har varit så himla trött och seg idag då jag och Jonte somnade rätt sent inatt. Sedan har jag inte gjort någonting resten utav dagen. Vi håller ju på med reklamfilmer i skolan och ska spela in, klippa ihop och så där, och min grupp hade i stort sätt ingenting att göra då vi inte kunde filma idag. Så fick sluta tidigare, vilket var väääldigt skönt!
 
Tog bussen direkt till stallet, som jag alltid gör, och gick upp och pratade en stund med Sandra innan jag hämtade Snoris i sommarhagen. Sååå skönt nu när hon går på bete, för man slipper mocka och fylla höpåsar, haha. Borstade och mös en stund innan Sandra kom ner med den andra westernsadeln och så red vi ett pass i paddocken. Väldigt basic och grundläggande smågrejer, men ändå sånt jag kan sitta och träna på huuur mycket som helst. Det var väldigt kul och annorlunda mot vad jag är van vid, men rolgit att prova på något nytt! Vi hade inte tänkt att jag skulle rida jättelänge idag, men tiden gick väldigt fort och vips så hade redan ridit i en och en halv timme.
 
Nu är jag hemma, har ätiti middag och sådär. Ska läsa bloggar och hoppas på att få bilder från Sanna från i lördags. Ska även gå igenom dem jag tog igår på Sandra och Nora, lägga ut några fler här senare ikväll och berätta vad vi var iväg och gjorde igår!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: