SKRIVET: 2014-05-18, kl 10:33:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sunday

Godmorgon! Vaknade faktiskt nyss och sitter nere i köket och dricker smoothie. Var sjukt sugen på jordgubbssmoothie, så gjorde det till frukost. Ser ut att bli lika strålande fint väder idag som det var igår, så efter frukosten ska jag ta på mig bikini och gå ut och sätta mig i solen. Brände ju mig igår då jag sket i att smörja in mig för trodde inte att solen skulle ta så mycket som den gjorde, men det har lagt sig nu och idag ska jag smörja in mig noga. Samt duscha i eftermiddag och smörja in med after sun.
Har inga som helst planer eller måsten för idag vilket känns så. himla. skönt. Kan, och tänker, sitta ute i solen hela dagen och bara slappa. Tänkte dock försöka ta mig ut på en promenad runt Nääs senare i eftermiddag/kväll. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: