SKRIVET: 2014-05-08, kl 11:31:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Thursday

Vaknade upp hemma hos Jonte vid fem imorse då han inte kunde sova längre eftersom han somnade innan nio igårkväll, och han låg och rörde massa på sig och höll på. Försökte dock somna om men gav upp efter en stund, så då låg vi och pratade samt mös fram till halv sju då jag var tvungen att gå upp och fixa mig inför skolan. Och eftersom Jonte ändå inte kunde soma, så gick han upp och gjrode i ordning pannkakor som vi åt tillsammans innan jag gick till skolan. Vill föralltid starta mina mornar med mysfrukost tillsammans med denna person! ♥
Hade bara en lektion idag vilket var svenska nationella, uppsatsdelen, som förövrigt kändes skitbra! Bestämde mig väldigt fort för vad jag skulle skirva om och hade lätt för att komma på vad jag skulle skriva, så det gick väldigt fort och nu i efetrhand känns det så otroligt skönt att det gick så bra! Lite orolig dock då vi skulle skriva en text med minst 300 ord och max 600, och jag skrev 669 ord, så hoppas att det är ok ändå.
 
Kom hem för en halvtimme sedan och är i fullgång med att göra lunch. Har varit otroligt sugen på kyckling ganska länge, så håller på att göra kycklingsallad med couscous. Har inga som helst planer för idag då jag inte visste att jag skulle vara hemma så himla tidigt. Men funderar på att antingen gå ut på en riktig långpromenad med vovven, eller gå ut och springa en sväng. Får se, ska höra med mamma sen när hon kommer hem om hon har några planer för dagen eller idéer på vad vi kan hitta på.
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: