SKRIVET: 2014-05-25, kl 15:45:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Yesterday & idag

Vaknade så taggad när alamret ringde vid nio igår och gick upp och åt en macka, bara för att jag skulle svimma av hunger, sedan hoppade jag direkt in i duschen. Sedan tog jag det lugnt en stund, väckte jonty, kollade tv och målade naglarna innan jag började fixa mig. Sedan vid tolv mötte jag Sanna nere vid allum och så gick vi till tåget tillsammans. Inne i stan mötte vi Michael och Becca och tog bussen ut till Torslanda.
Sedan möttes vi av en väääldigt glad Jossan och Irene, fick champange och ett "hemligt uppdrag" som vi skulle göra under dagen, hahaha Sannas var ju bäst! Sen kom även Sara och Lisa och vi satt ute på altanen och åt hur god mat som helst och pratade om allt och ingenting i flera timmar. Det var sjukt kul att träffa Lisa och Irene för jag har knappt sett dem sen vi slutade nian.
Tiden gick hur fort som helst och vid halv fem kom Sannas föräldrar och hämtade oss. Jag åkte hem till Jonathan och skulle egentligen bara hämta mina grejer för att åka hem, men var så trött och seg så somnade i hans säng och sov några timmar. Vaknade senare på kvällen och gick upp och åt lite, kollade på tv en stund och sedan somnade jag om igen.
Tog tyvärr inte så många bilder igår, men Sanna har lovat att skicka senare och hoppas även på att någon lägger upp lite bilder på fb.
 
I och med att jag somnade såpass tidigt igår så har jag sovit helt hackigt inatt, haha. Vaknade vid fyra och var helt klarvaken, men låg kvar i sängen och somnade om till slut och sov fram till halv tio imorse. Då gav jag upp så låg och kolla fb och läste bloggar tills Jonty vaknade. Vi låg kvar en stund i sängen och pratade innan vi gick upp och åt frukost. Sedan städade vi lite i läggan, vilket behövdes, innan pappa kom och hämtade mig.
Har bara legat i sängen hela dagen och ska strax gå ner och göra i ordning någonting att äta. Sedan ska jag lägga mig i sängen igen och kolla på gossip girl resten utav dagen. Är helt seg idag så ska bara ta det lugnt. Måste vara pigg och fräsch imorgon, för då ska jag iväg på äventyr hela dagen! ;)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: